مورد انتظار‌ترین بازی‌های اکشن جهان‌باز 2015 به روایت PC Gamer
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
مورد انتظار‌ترین بازی‌های اکشن جهان‌باز 2015 به روایت PC Gamer
2015 action open world pc gamer

اخیرا وبسایت خبری تحلیلی شناخته شده PC Gamer لیست نسبتا قابل قبولی از مورد انتظارترین بازی های رایانه ای در ژانرهای مختلف در سال جاری برای پی‌سی‌بازها تدارک دیده است که قصد داریم همه یا تعدادی از آن ها را در قالب ترجمه تقدیم شما عزیزان کنیم. برای شروع در این مطلب سبک اکشن آن هم با چاشنی جهان باز (open-world) را انتخاب کرده ایم. تلفیق اکشن و دنیایی باز، آن پرسه زدن های شیرین هرچند بی هدف که در پرتو آن چرخش عقربه های ساعت معنای خود را می‌بازد و نوید هفته‌ها و ماه‌ها سرگرمی آزادانه که همراه آن می‌آید، که به قول PC Gamer اکنون عطش دیوانه‌واری بر لب گیمرها کاشته است، فرمول طلایی است که نظر بسیاری از بازی‌سازان را به خود جلب کرده است. خوشبختانه چنته‌ی 2015 از این بازی ها تا خرخره پر است و سلیقه های گوناگون را راضی خواهد کرد. این شما و این لیست مورد انتظارترین اکشن‌های جهان‌باز 2015 به روایت PC Gamer. احتیاج به گفتن نیست که در بخش کامنت ها بساط برای شما پهن است تا در مورد این لیست و بازی های آن اظهار نظر کرده و یا بازی های دیگری را به جمع آن اضافه کنید.

Grand Theft Auto V

GTA5

سازنده: Rockstar North

ناشر: Rockstar

تاریخ انتشار: 7 بهمن 1393

به اندازه کافی برای سازنده طول کشید. Grand Theft Auto 5 اواخر 2013 منتشر شد و هم منتقدین آن را ستودند و هم از جنبه‌ی اقتصادی موفقیت‌آمیز بود. سال گذشته به PS4 و Xbox One راه یافت و سرانجام نوبت به PC رسیده است. انتظاری که برای این بازی کشیده شد ارزشش را خواهد داشت. حالا نه تنها نسخه PC همه خصوصیات و ارتقاهای صورت گرفته شامل یک کتابخانه موسیقی به شدت گسترده‌تر و وضعیت اول شخص را خواهد داشت، بلکه از دقت تصویری 4K نیز پشتیبانی خواهد کرد. خیلی زود PC جاده اصلی سفر به Los Santos خواهد بود.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

MGSVPP

سازنده: Kojima Productions

ناشر: Konami

تاریخ انتشار: 2015

بیگ باس در دنباله‌ی Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes و پیش‌درآمد Metal Gear Solid 1 برمی‌گردد. این است که تایم لاین، خیر بلکه کل داستان متال گیر می‌تواند گیج‌کننده باشد. همه آن چیزی که لازم است بدانید این است که The Phantom Pain وعده‌ی سیستم مخفی‌کارانه گسترده‌تری را واقع در یک سری محیط‌های جهان باز می‌دهد. نه فقط این، بلکه اینجا عملا پناهگاه مزدورانه‌ی بیگ باس را می‌سازید. می توانید گاردها را کنترل کنید، ساختمان‌ها را ارتقا دهید و حتا با یک توله گرگ یک‌چشم دوست شوید.

Batman: Arkham Knight

batman AK

سازنده: Rocksteady

ناشر: .Warner Bros

تاریخ انتشار: 12 خرداد 1394

سری Arkham همچنان یکی از بهترین شبیه سازی های تعاملی برای این فانتزی سوپرقهرمانانه است، با امید به اینکه همین روند قرار است با Arkham Knight ادامه پیدا کند. از دموهای اولیه مربوط به مخفی کاری و مبارزات مشخص شد که AK رویکرد یکسان اما بزرگ تری نسبت به قسمت پیشین خواهد داشت، اما پیشرفت های تکنولوژی اجازه یک جهش وسیع در میزان وفاداری [به ماهیت دنیای بتمن] نسبت به Arkham City داده است. شهر جدید بسیار بزرگ است، به طرز غیرقابل باوری پرجزییات است و پر از جنایتکار آماده برای مشت نوش جان کردن، که در زمان عرضه بازی در ژوئن یکی پس از دیگری مشت نثار آن ها خواهیم کرد.

Assassin’s Creed Victory

ACV

سازنده: Ubisoft

ناشر: Ubisoft

تاریخ انتشار: نامشخص

دسته ای از تصاویر فاش شده، ستینگ Assassin’s Creed بعدی را مشخص کرد: لندن ویکتوریایی. این ستینگ در تناسب عالی با سری Assassin’s Creed است و ما از الآن دیدگاه های کاملا واضحی از بایدها و نبایدهایی که Ubi باید سر این بازی درآورد داریم. بیشتر از همه امیدواریم با مشکلات فنی که گریبانگیر Unity شد منتشر نشود. آیا خط قرمز برنامه انتشار سالانه یوبی سافت یک قربانی دیگر می گیرد، یا این که Victory بازگشتی بارانی و غبارآلود به صورت اصلی سری خواهد بود؟

Assassin’s Creed Rogue

ACR

سازنده: Ubisoft

ناشر: Ubisoft

تاریخ انتشار: اوایل 2015

ساده تر این است که به Rogue مثل Assassin’s Creed: Black Flag 2 نگاه کنیم. این بازی دریانوردی، حمله به اسکله و ساختمان پراکنده‌ی فرقه‌ی دزدان دریایی را دارد. اما این بار در نقش Shay Patrick Cormac، یک تمپلار با یک تفنگ سرپر دراز و یک ژاکت زیبا بازی خواهید کرد. اقیانوس اطلس شمالی را درنوردید، به نیویورک جوان سر بزنید، منظره ها را ببینید، یک نهنگ را سلاخی کنید. این بازی پارسال برای کنسول ها منتشر شد و قرار است اوایل امسال برای PC عرضه شود.

Dying Light

DL

سازنده: Techland

ناشر: Techland

تاریخ انتشار: 7 بهمن 1393

سازندگان Dead Island این سری را رها کرده و مسیر خودشان را با یک دنیای جهان باز زامبی‌ام‌آپ دنبال کرده اند. از پیش‌ نمایشی از بازی فهمیدیم که مبارزه در این بازی اغلب غیرمعقولانه است و اسلحه سرد در بازی به سرعت می شکنند. مهم تر از این توانایی دویدن روی سقف برای دوری از جمعیت آلوده به ویروس، کند و خل و چبل پایین است. Dying Light همچنین شامل یک چرخه شب و روز است و داستان آن به اندازه کافی جذاب هست که بخواهیم بیشتر از آن سر دربیاوریم. این بازی برای اولین ماه سال منتشر خواهد شد پس راه زیادی باقی نمانده است.

Dead Island 2

DI2

سازنده: Yager Development

ناشر: Deep Silver

تاریخ انتشار: بهار 2015

بهتر است که برداشت دقیقی از عنوان این بازی نداشته باشیم. زیرا جریان زامبی‌وار و پس آخرالزمانی Dead Island 2 در جزیره اتفاق نمی‌افتد، در کالیفرنیاست. Techland وظیفه توسعه بازی را به Yager سازنده Spec Ops: The Line محول کرده است، با این وجود انتظار تصویرسازی های دلخراش از جنگ یا طبیعت انسانی را نداشته باشید. این بازی قرار است فضای دیگری برای هم‌گروه شدن با سایر افراد و قلع و قمع زامبی ها باشد، و امیدواریم که نسبت به بازی نخست از نظر تکنیکی بیشتر پالایش شده باشد.

Just Cause 3

JC3

سازنده: Avalanche Studios

ناشر: Square Enix

تاریخ انتشار: 2015

ریکو مجددا به ماجراجویی در یک دنیای باز سرشار از آشوب دیگر برمی گردد. انتظار بازی‌درآوردن مسخره دیگری را با آن چنگک جادویی و چترنجات های بی پایان داشته باشید. این دفعه عازم مدیترانه هستیم، درحالی که وظیفه براندازی جنرال دیکتاتور Di Ravello به دوش بازیکنان گذاشته شده است. Avalanche همچنین از پوشش گیاهی متنوع تر، نقشه وسیع تر و غارهای قابل گشت و گذار در این بازی خبر داده است.

Saints Row: Gat Out of Hell

SR GOH

سازنده: Volition

ناشر: Deep Silver

تاریخ انتشار: 30 دی 1393

این بازی به طور دقیق Saints Row 5 نیست، اما توسعه دهنده‌ی خوداتکای Gat of the Hell نوید جدایی از شهر مجازی Steelport را می دهد. تفاوت های مشهود شامل این حقیقت می شود که دیگر به عنوان The Boss بازی نخواهید کرد، بلکه بین کاراکترهای حامی او Johnny Gat و Kinzie Kensington حق انتخاب دارید. همچنین بازی در جهنم اتفاق می افتد. این یعنی ابرقدرت های احمقانه تر، کارهای عجیب و غریب و اسلحه بدیع از خمپاره افکن پرتاب قورباغه گرفته تا دسته صندلی تیربار.

Mad Max

Mad Max

سازنده: Avalanche Studios

ناشر: .Warner Bros

تاریخ انتشار: 2015

آفرینندگان سری Just Cause شما را به بازی در نقش مبارز استرالیالی در یک عنوان اپن ورلد واقع در اوت بک دعوت می کنند. اتومبیل های دست ساز برای آشوب ماشینی بسازید، در مبارزات تن به تن چندضرب های نابودکننده صادر کنید و راهزن هایی را که هواپیمای رهگیر شما را دزدیده اند را شکار کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان geme و آدرس nobeno1.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر